REGISTRATURA – arhiva
Adresa
Judetul Prahova, Busteni, Bulevardul Libertatii, Nr.91
Busteni, bulevardul libertatii, nr.91
Judetul Prahova, Busteni, Bulevardul Libertatii, Nr.91
Cod postal 105500
Telefon: 0244.322005/222;
Fax: 0244.320752
Persoana de contact :
Georgescu georgeta – inspector
Program de lucru cu publicul:
Zilnic: 08:00 – 11:00 si 14:00-16:00
Atributii
- primirea, înregistrarea si repartizarea corespondentei compartimentelor din cadrul Primariei orasului Busteni, precum si a altor servicii descentralizate sau alte institutii;
- inregistrarea atat a documentelor primite din afara institutiei, cat si a documentelor interne ;
- repartizarea corespondentei primite catre compartimentele din cadrul primariei pe baza de semnatura intr-un registru special întocmit în acest scop.
- repartizarea corespondentei catre alte institutii sau servicii descentralizate, prin Posta, cu confirmare de primire (prin întocmirea unor borderouri de predare a corespondentei catre posta);
- primirea cererilor de inscriere in audienta la primar si viceprimar, raspunzand de corecta lor completare;
- tine evidenta confirmarilor de primire si a returnarilor documentelor expediate intr-un registru special;
- gestionarea timbrelor postale (evidenta contabila primara a sumelor utilizate precum si corespondenta expediata, situatia intocmindu-se lunar);
- indeplinirea atributiilor de curierat (distribuirea corespondentei, a presei, a Monitoarelor oficiale,etc);
- pastrarea confidentialitatii corespondentei;
- pastrarea si indosarierea corespunzatoare a documentelor intocmite si predarea pe baza de proces – verbal la arhiva institutiei.
compartimentul arhiva indeplineste urmatoarele atributii
- initierea si organizarea activitatii de intocmire a nomenclatorului dosarelor in cadrul unitatii;
- arhivarea tuturor documentelor din cadrul Primariei; verificarea si preluarea dosarelor constituite de la compartimente, pe baza de proces – verbal ;
- convocarea comisiei de selectionare in vederea analizarii dosarelor cu termenele de pastrare expirate si propunerea pentru topire ca fiind nefolositoare; intocmirea formelor prevazute de lege pentru confirmare de catre Arhivele Nationale; asigurarea predarii integrale a arhivei selectionate la recuperare;
- cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre cetateni pentru dobandirea unor drepturi, in conformitatea cu legile in vigoare;
- punerea la dispozitie pe baza de semnatura si tinerea evidentei documentelor imprumutate compartimentelor creatoare; verificarea la restituire a integritatii documentelor imprumutate; reintegrarea la fond dupa restituirea acestora;
- comunicarea raspunsurilor catre petenti in termen legal; 7. organizarea depozitului de arhiva dupa criterii prealabil stabilite, conform Legii Arhivelor Nationale; mentinerea ordinii si asigurarea curateniei in depozitul de arhiva;
- punerea la dispozitiea delegatului Arhivelor Nationale a documentelor solicitate in vederea efectuarii actiunii de control privind situatia arhivelor de la creatori;
- pregatirea documentelor si inventarierea acestora, in vederea predarii la Arhivele Nationale, conform prevederilor Legii Arhivelor Nationale